Monday, January 31, 2011

Bad News Vs Gewd News


Dah lame gile xupdate blog aku ni....
Aku de 1 Gewd News and 1 Bad News....
Aku dngan besar hati nk citekan pe kah Gewd News itu.Yg pasti ia amat mengembirakan. Yehooooo!! Perlukan aku nk cite bad news lak? kale aku bercerita mau gewd news itu xdh semanis cokelat feroro rocher. Hehe. Berita Baik ade lah... setelah sekian lame aku duk berseorang di umah sewa yg akan roboh dlm mase 1 thn akan datang akibat makan di anai² akhirnye aku dpt housemate baru. Firdaus name nye, Hensem bergaye. Azahari ko jgn ushar lelebeh k. Yeeahz, xperlu dh aku cakap sesorang kat dlm umah ni cam org gile. Xperlu aku merungut sesorang diri kale org sebelah umah aku psang lagu Iklim kul 8 pagi di ujung minggu (aku nk tdo wes time tu) dengan kuat nye (ko hengat 1 kg bintang nk dngar lagu Iklim ko tu) Adohai. De lar org akan layan borak ngan aku memalam. Itu pun kale firdaus sudi lar. Hehehe. Xperlu dh aku mandi tanpa tutup pintu bilik air n berjalan ke dapor tanpa seurat benang dngan towel diatas bahu. Hahahaha. Pasni duit sewa umah aku dh terbahagi ngan dua secare automatik nye. Leh lar aku simpan sikit utk perkahwinan nnt. Alhamdullilah. Tentang bad news xmau nk mention.... tunggu next entry. Welcome 2 my house firdaus n welcome to KPTM. Jgn nakal² tau kang ika marah. Hahahahha.

1 comment:

  1. uit..ni blog syahman ek? ehhehe...menarik! update la slalu so leh tau apa citer kat tempat baru ^^

    -Dy KPTM =P

    ReplyDelete