Wednesday, September 8, 2010

Salam Aidilfitri


Sambil aku menulis entry utk kali ni aku telah di temani ngan munyi mercun bom anak pakcik sebelah ni duk tgh main... wat aku terkezut beruk...rase nk g tendang je anak pakcik sblah ni... adohai ..... smbil menaip aku meneguk air coke yg dibeli kat square one .... huhuhuu... shoping mall yg paling besh kat kg bintang ni. Dan juga mendengar lagu raye kat Sinar FM ni. itu je termampu...leh dengar radio je.

Alhamdulliah arini telah masuk mlm ke 30 ramdhan, makne nye 1 hari lagi perlu berpuase, dan juge terawikh terakhir,kesihatan aku 3-4 lepas adelah sgt merosot demam selsema batuk n sakit tekak telah melanda kat badan aku ni.... akan tetapi kesihatan aku semakin baik dan arini aku telah berjaye menyempurnakan solat sunat terawikh sehinnga mlm 30 ... alhamdullilah... walaupun kemanyakan dikerjakan secare sendirian. huhuhu. Utk belanje raye xde per yg aku belikan, baju, kasut, bj melayu seme aku recyle kan. Ahhh sedih sungguh, xde peruntukan utk membeli itu semua, duit raye KPTM kasik aku gunekan utk duit raye nnt, utk raye thn aku hanye membeli selai suar Levis 501, jadilar kan. Syukur Alhamdullilah.

Thn ni aku kene keluarkan duit raye utk Mak, Ayah, Asmak n Anak2 sedare aku seme yg seramai 9 org. Mak n Ayah ... 1 rat sorang = 2 rat , Asmak= 50, anak buah 9 x 20 = 180. Kopak cabana aku thn ni... adohai...xpe lar name lagik setahun sekali raye.

Sok bus aku lik ktn kul 8.30 pg, Nadia akan menjemput aku di rumah n antar ke bus stand, TQ nadia... Lap U ... Hehehehe..... Di harapkan perjalanan ku sok akan selamat smpai. Amin...

To all my frendz Selamat Hari Raye Maap Zahir N Batin ....

Nk smbung minum air coke + ubat batuk pastu tdo .... huhuhuhuh

No comments:

Post a Comment